تنهایی ها

تنهایی ها برای تنهایی هایمان است

تنهایی ها

تنهایی ها برای تنهایی هایمان است

در تنهایی هایم می نویسم برای شما. در تنهایی های تان بنویسید برایم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چه کسی بیشتر مقصر است؟!

در اتفاقاتی که برایمان پیش می آید و نتایجی که کسب می کنیم ، آیا صرفا خودمان تاثیر گذار هستیم یا صرفا بقیه؟

قطعا گزینه دیگری هم که می تواند خیال همه مان را راحت کند این است که هم ما و هم بقیه. 

 

ولی یاد گرفته ام که وقتی یک اتفاق را به چند نفر نسبت بدهم آنگاه هیچ نتیجه درستی نمی توانم بگیرم. پس ترجیح می دهم که اگر اتفاقی می افتد و یا چیزی پیش میاید حتما نتیجه کار خودم بدانم و نه کسی دیگر. خب مشخص است که صرفا من تاثیر گذار مطلق نبوده و نیستم ولی بی شک اثر اصلی را داشته ام و می توانستم جهت ها را به نوعی تنظیم کنم.

 

یه کم پیچیده است ولی اگر من خودم را کمترین موثر بدانم آنگاه نمی توانم خودم را بازخواست کنم. بنابراین ضمن دانستن تاثیر سایرین مسئولیت همه چیز را بر عهده می گیرم. اینطوری حتی در جهت کاهش تاثیرات سایرین نیز قدم بر خواهم داشت.

 

لذا به نظر در اتفاقاتی که برایم می افتد صرفا خودم مقصرم

  • حامد متقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی