تنهایی ها

تنهایی ها برای تنهایی هایمان است

تنهایی ها

تنهایی ها برای تنهایی هایمان است

در تنهایی هایم می نویسم برای شما. در تنهایی های تان بنویسید برایم

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

اصول مدیریت برتر

استیو جابز می گوید:  “سادگی می تواند سخت تر از پیچیدگی باشد.  تلاش زیادی لازم است تا افکارتان را به شکلی واضح و روشن در آورید. با درک و یادگیری استفاده از این اصول مدیریت برتر ، به احتمال زیاد به عنوان مدیر در هر سازمانی سرآمد خواهید بود.

 

اصل شماره 1: کارکردهای مدیریت

اصل شماره 2: انواع و نقش مدیران در سازمان

اصل شماره 3: مدیریت مؤثر منابع سازمانی

اصل شماره 4: درک و استفاده از چهار بعد هوش هیجانی (EQ) در به حداکثر رساندن پتانسیل انسانی

اصل شماره 5: تجارت را بشناسید

 

اصول مدیریت برتر

به عنوان یک مدیر بخاطر داشته باشید که برای رضایت شغلی بیشتر و موفقیت شغلی ، باید با چشم انداز ، مأموریت ، استراتژی ها ، رهبری ، سیستم ها ، ساختار و فرهنگ سازمان، خود را تطابق دهید. در هر کاری که انجام می دهید ، با افراد عادلانه و صادقانه رفتار کنید و تمام تلاش خود را برای پیروی و پذیرش اخلاق و ارزشهای اصلی سازمان و همچنین خودتان انجام دهید. به یاد داشته باشید ، افراد در حال تماشا و دیدن چگونگی اعمال شما هستند. بهترین تلاش خود را به تیم ها ، سازمان ها و مشتریان خود بدهید. یک مدیر مؤثر برای بدست آوردن نتایج عملکرد سازمان خود و ایجاد اعتماد و روابط مثبت با افراد خود باشید.

 

ادامه این مطلب اصول مدیریت برتر را بخوانید

مدیریت منابع

مدیریت منابع فرایندی است که بوسیله آن، کسب و کار منابع مختلف خود را بطور مؤثر مدیریت می کند. این منابع می توانند نامشهود باشند مانند افراد و زمان یا مشهود باشند مانند  تجهیزات ، مواد و منابع مالی.

مدیریت منابع شامل برنامه ریزی است به گونه ای که منابع مناسب به کارهای صحیح اختصاص یابد. مدیریت منابع شامل برنامه ها و بودجه هایی برای افراد ، پروژه ها ، تجهیزات و تامین ها است.

در حالی که اغلب از آن برای اشاره به مدیریت پروژه استفاده می شود ، در بسیاری از زمینه های دیگر مدیریت کسب و کار صدق می کند. به طور خاص یک کسب و کار موفق کوچک به مدیریت منابع در تعدادی از زمینه ها توجه می کند .

 

این مطلب مدیریت منابع را در وب سایت چند نقطه بخوانید